niedziela, 15 czerwca 2014

Start!

Cześć!


Nareszcie postanowiłam pójść za namową paru osób i założyłam bloga. Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie (_thebodyelectric) z pewnością już wiecie czego ten blog będzie dotyczył, a jeśli nie to szybko się przekonacie ;) 

Będę (mam nadzieję;)) Was motywować, wspierać, dzielić sie radami dotyczącymi odżywiania, treningów- całej tej FIT otoczki- a także opisywać i dokumentować moją fitness'ową podróż. 

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co serdecznie Was zapraszam do śledzenia bloga oraz mojego Instagrama. Może i w Was zaszczepie odrobinę tego wspaniałego, zdrowego, fitnessowego nałogu :)




PS: Jeśli są jakieś tematy, które Was ciekawią i które mogłabym troszkę opisać to piszcie proszę w komentarzach.

<ENG>


Hello!


So I decided to create a fit blog as quite a few people gave me this idea on my Instagram. If you follow my account (_thebodyelectric) you might be aware of things which will be posted here, if not then you will find it out very soon ;)

I hope this blog will motivate you, inspire you and give you some useful tips about healthy nutrition, workouts and all fit related things. Also I want to present you my fitness journey.

We'll see if it works. Now, I just want to invite you to follow this blog and my Instagram. Maybe you will get inspired ;)

PS: if there are any interesting topics that you think I can write about, then please let me know in the comment section.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz