poniedziałek, 16 czerwca 2014

#EatClean


Pewnie nie raz obiło Wam się o uszy, że dieta to 70% sukcesu. Czasem myślimy, że jeśli jemy na obiad sałatkę, a po 18 nie jemy już nic (największa bzdura świata!) do tego raz na jakiś czas trochę sie poruszamy to migiem schudniemy. Otóż nie i przekonałam się o tym na własnej skórze. 

Jakiś czas temu zauważyłam, mimo naprawdę świetnych treningów, przestój. Tkanka tłuszczowa za nic w świecie nie chciała opuścić mojego ciała, zwłaszcza brzucha ;) Nie poddałam się, bo jaki by to był sens skoro jestem już tak daleko? Usiadłam i na spokojnie przeanalizowałam to co jem. Mimo wcześniejszych porad dietetycznych oraz regularnych i zdrowych posiłków okazało się, że jadłam... za mało! Dziewczyny, MUSIMY jeść, aby spalić tkankę tłuszczową. Niedobór jedzenia powoduje odwrotny skutek- organizm zaczyna się buntować i zamiast spalać tłuszczyk po prostu go magazynuje. 

Zatem jeśli ćwiczycie, zdrowo się odżywiacie, a efektów albo nie ma albo czujecie, ze utknęłyście w miejscu, przyjrzyjcie się dokładnie swojej diecie. W moim przypadku taka analiza była kluczem i teraz z tygodnia na tydzień w końcu widzę naprawdę przyjemne dla oka efekty ;) 

To tak gwoli wstępu do tematu odżywiania, bo na pewno będę do tego bardzo często wracać dzieląc się z Wami pysznymi przepisami i pomysłami, aby jakoś Was natchnąć i przekonać, że zdrowe odżywianie wcale nie jest pełne wyrzeczeń i nudne. Chcę Wam po prostu uświadomić, że treningi bez diety nie mają sensu, a co najważniejsze mięśnie brzucha robimy właśnie w kuchni ;)

Zatem już dziś szybki pomysł na śniadanie za które jestem w stanie oddać duszę diabłu ;) 

OWSIANKA Z SERKIEM WIEJSKIM I OWOCAMI ❤️

Płatki owsiane (40g)
Serek wiejski (115g)
Dodatki- owoce (świeże lub suszone) /garść muesli / orzechy

Najszybsze i najzdrowsze śniadanie świata. Płatki zalewamy wrzątkiem, czekamy aż wchłonął one wodę i zrobi się "papka", dodajemy serek wiejski i wybrane owoce. 

Wygląda pysznie, prawda?







<ENG>

As you probably know already diet is 70% of our success. Sometimes we just pretend we eat healthy, we workout from time to time and then we expect to lose weight. Well, that's not true and. 

A while ago I noticed that my progress stuck, even though I was working really hard to achieve my goal. Fat level was the same and I couldn't see any difference at all. I didn't give up though. So, I just sat down and I carefully analysed exactly what I was eating and roughly how many calories. I found out that ... it wasn't enough calories per day for me. Girls, we HAVE TO eat in order to burn our fat! There is no other way. If we don't eat enough our fat is stored. 

So, if you eat healthy and regularly, if you do your workouts and in general if you work really hard to achieve amazing results and they are not showing up you need to really look into your diet and eating habits. The reason for lack of your progress might be in there. For me, an analyse of my meals worked and since then, every week brings new, amazing results. 

This is just the beginning as I will be posting many things about nutrition and meals ideas, so I hope I will inspire you and convince you that healthy eating is not boring and difficult. All I want to do is to make you understand that workouts without healthy diet don't work. And most important that our abs is made in the kitchen ;) 

Here you go then- yummy breakfast idea. 

OATMEAL WITH COTTAGE CHEESE AND FRUITS ❤️

Oats (40g)
Cottage cheese (115g)
Plus fresh or dried fruits/ muesli / nuts 

The quickest and most healthy breakfast in the world. Simply just pour bowling water into bowl with oats and wait until it's absorbed. Add your cottage cheese and your chosen fruits such as dried cranberry or strawberries. 

Looks delicious, right? 

❤️FIT_bodyelectric


9 komentarzy:

  1. fajnie, lekko napisane, przyjemnie się czyta, ale jak dla mnie czcionka trochę za mała :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) już poprawione ;) trochę inaczej mi sieę to wyświetla na iPadzie i nie sądziłam, że czcionka jest tak mała ;))

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I fajnie, ze jest tez wersja po angielsku, trafi do wiekszej ilosci osob, sama podeslalam mojemy mezowi, ktory nie jest polakiem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam sie czy pisać tez po angielsku, ale stwierdziłam, ze skoro Instagram mam po angielsku i mieszkam w Anglii to chyba warto mimo pewnie masy błędów w tekście ;)

      Usuń
    2. najważniejsze, ze prostym i zrozumiałym językiem :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na kolejne postyy :))

    OdpowiedzUsuń